Post by bidedesisa on Mar 12, 2022 7:41:09 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Disney Stickers: Princess ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Disney Stickers: Princess IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats onbeperkt kristallen ▞▞▞
▞▞▞ Disney Stickers: Princess 2022 version ▞▞▞
De emoji's zijn geweldig!! Ik had gewoon verwacht dat er meer van hen zouden zijn.
Het is balen dat het op mijn toetsenbord verschijnt, maar het verzendt ze niet. Wat een teleurstelling. Ik was opgewonden om het te gebruiken.
krijg maar 21 verschillende stickers. niet veel, zoals ik dacht.
Disney is geweldig voor mij en mijn familie.
Had de moeilijkste tijd om het aan mijn toetsenbord toe te voegen, toen ik het eindelijk zag verschijnen, kunnen ze niet als sms worden verzonden ...
hou ervan. ❤
Geen geweldige selectie
Kan de stickers helaas niet naar iemand sturen. Kan het niet toevoegen aan whatsapp en als ik hem met iemand deel dan bewegende de stickers niet.. jammer hoop dat dat snel gefixt kan worden.
Geweldig
Schattig, kinderen zijn er dol op🌷
Ik hou van deze stickers, ze zijn zo schattig
Werkt niet met Gboard
Bed Wars Aksi mtx
Je kunt ze niet gebruiken in de what's app
Ik hou van de stickertjes! Ze zijn super schattig en een hit bij al mijn vrienden. Ik haat het gewoon dat ze blijven verdwijnen en weer verschijnen in mijn sms-app. Ik weet nooit of ze zullen verschijnen of niet wanneer ik ze wil gebruiken.
$2 voor 21 stickers?! Waar zijn al die van de iOS-versie?? Wat een jip! Terugbetaald!
Heel schattig. Ik vond het geweldig om ze naar vrienden op Facebook te sturen, maar kon ze niet via sms verzenden. Kun je het alsjeblieft goed maken? Daarna zou het vijf sterren zijn.
Disney Stickers: Princess Réseaux sociaux eehu
Als ik ze kon sms'en, zou ik zo blij zijn, maar ik ben blij dat ze eindelijk naar Google komen!!
Wanneer je ze op WhatsApp verzendt, zijn ze niet geanimeerd. Wat is het punt? Zeker gezien de $$ prijs.
Disney Stickers: Princess Sociální síť cvc
Slechts 21 Gif, geen stickers, niet als ios
Kan ik mijn geld terugkrijgen. Ik kan deze niet eens gebruiken!